Wednesday, September 12, 2012

ESSENCE HAUL

From my previous posts you know that I love ESSENCE products. In Romania appeared this brand for quit a time, but in my home town, Cluj I didn't found my favorite products and that is why I bought most of my polishes abroad. Reading beauty blogs I learned that these much needed products can be found in a big store in Cluj. I couldn't resist the temptation and I bought these polishes.

Din postarile mele mai vechi stiti ca imi plac foarte mult ojele ESSENCE. In Romania a aparut acest brand, dar in orasul Cluj nu am gasit produsele mele preferate si din aceasta cauza imi cumparam majoritatea ojelor din strainatate. Citind blogurile de beauty am aflat, ca in sfarsit mult doritele produse se gasesc si in Cluj. Nu am rezistat tentatiei si am cumparat cate ceva. 



Choose me!
Where is the party
About the top coat - I really like it, its fluid, easy to apply and gives the nails a beautiful shine. I have not used yet the Choose me! polish, but I will post about it very soon. Instead I applied the Where is the party nail polish, which is a duo chrome polish. I leave you with the swatches.

Despre top coat pot sa va spun ca imi place foarte mult, este fluid, se aplica usor si confera  unghiilor un luciu superb. Oja Choose me!, inca nu am folosit-o, dar urmeaza, foarte curand. In schimb am aplicat pe unghii oja Where is the party, care este o nuanta foarte interesanta, duo chrome. 




Do you like duo-chrome polishes?
Voua va plac ojele duo-chrome?

Don't forget to participate to my giveaway

31 comments:

  1. i have where is the party! love essence products. :3

    ReplyDelete
  2. Nu imi plac ojele duo-chrome, dar in schimb imi plac unghiile tale impecabile!

    ReplyDelete
  3. SALUT! O daaaa si eu am inceput sa le ador din ce in ce mai mult !E ca o boala cronica de care nu ai cum sa scapi,si de fiecare data cand sunt in magazin mai cumpar cate ceva !Nu ai cum sa rezisti ;)Pup!

    ReplyDelete
  4. I'm also an Essence fan, and I also like Where's the Party :)

    ReplyDelete
  5. Am si eu Where is the party si imi place tare mult. Cred ca si daca as avea un munte de oje Essence nu m-as satura de ele. ;))

    ReplyDelete
  6. Mereu admir pozele tale!! SUperbe! Chiar eram curioasa despre acest Top Coat. Dupa ce aplici dureaza mult pana se usuca?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu dureaza mult uscarea, dar nu este nici extrem de rapida. Dar am inteles de la altii ca se formeaza sub acest top coat bule de aer. Eu pana acum nu am avut astfel de probleme, dar te anunt daca voi avea probleme cu ea.

      Delete
  7. A gel-look sajna hajlamos felbuborékosodni. :((

    ReplyDelete
  8. Si mie imi place mult Where is the party..

    ReplyDelete
  9. Vai cat de frumoasa este cea duo-chrome!

    ReplyDelete
  10. Si eu sunt din Cluj,dar n-am gasit nicaieri oje Essence.Imi poti spune de unde le-ai luat? :)

    ReplyDelete
  11. I like Essence very much too - lovely colors, and great swatches!

    ReplyDelete
  12. Sa le folosesti cu placere! Imi place mult where is the party.

    ReplyDelete
  13. I have both nail polishes, good choice :)

    ReplyDelete
  14. gorgeous nail polishes!! I never buy essence but I seriously must give it a try!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. sa le folosesti cu placere. si eu ador produslee essence. Choose me e superba, preferata mea de la essence, top coat-urile sunt bune. Iar oja where is the party e pe lista mea :D

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Eu sunt multumita. Dar am inteles de la altii ca se formeaza sub ea bule de aer, daca mi se intampla te anunt.

      Delete
  17. Fortunately I have Choose me! and Where is the party and I like them both" :-)

    ReplyDelete
  18. wow..beautiful color....I actually have buy sth similar..will try:)

    EDGYMIX-Travel for Fashion”

    ReplyDelete
  19. Loving the nail colour!! You always do some very cool manicure and I love this one!! Simple but stylish :)

    ang-closet365.blogspot.ca

    ReplyDelete
  20. Imi place mult duo-chrome Where is the party!
    E atat de interesanta, atat de camelionica.
    Sa le folosesti cu bucurie!

    ReplyDelete
  21. Thank you girls for your nice comments!

    ReplyDelete
  22. beautiful! Tut mir Leid für dich, dass du immer erst so weit fahren musst, um Essence Produkte zu kaufen! Wenn du mich mal besuchst, gehen wir Nagellacke shoppen :D übrigens wirst du die Accessoires in meinem nächsten Outfitpost leider noch nicht sehen können, weil man sie ja erst ab dem 04. Oktober kaufen kann! ♥♥♥ S

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...